دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

تولد

با سلام خدمت خاندان محترم

از اینکه خیلی دیر به وبلاگ سر میزنم معذرت خواهی میکنم.بلخشید بلخشید منزلت میخوام

از اونجاییکه میدونم همه درگیر امتحانات پایان ترمند مخصوصاً صالحه خانم، خودم دست به کار شدم و تولد عضو جدید خاندان رو تبریک میگم

بله عزیزان ایشان کسی نیست به جز

عطیه خانم شیروانی

اول تیر تولد همسر عزیزم رو تبریک میگم و امیدوارم سالهای سال صحیح و سالم باشند همراه با آرزوی خوشبختی برای ایشان. خانم جان ارادت خاص داریم

نظرات 10 + ارسال نظر
صالحه یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ

خدا شانس بده.اون از تبریک روز زن اینم از تولد.امین و آقا رضا هنوز خودشونو نشون ندادن

خیلی تبریک خدمت عطیه خانوم.با آرزوی عمری پر از موفقیت و سربلندی.منم که تیری هستم


...........آقا فواد مگه اینکه تولد خانومتون شمارو بکشونه وبلاگ

سوده دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ

یانی آقا فواد دور ؟(ترکی خوانده شود)
بابا متولد ایشاا.. ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ساله بشی .در کنار پسر عمه .دایی محترم کیکما یادتون نره

fati دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ

چی؟ درست می بینم آقا فواد و وبلاگ؟(آیکون خاروندن و دست کشیدن به چشم)
باید عطیه خانم قدر شما و این لحظات رو بدونن

من هم صمیمانه ترین تبریک ها رو به عطیه خانم عرض می کنم و امیدوارم بیش از پیش بهترین لحظه ها رو در کنار همسرشون داشته باشن

محمد 2 دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ

با عرض سلام.بنده به نوبه خودم وآن های که دسترسی به وبلاگ ندارند تبریک میگم تولدعطیه خانم را.ان شاءالله که در کنار آقا فواد زندگی خوب سرشار از مهر محبت ،صفا و صمیمیت داشته باشند.

صادق دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ

من هم خدمت آقا فواد و عطیه خانوم تبریک می گم

عطیه سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ


در زندگی افراد مختلف چیزهای زیادی وجود دارد که برایشان ارزشمند است و همچنین انسان‌ها در لحظه‌های مختلف زندگیشان، احساسات متفاوتی را تجربه می‌کنند. اما برای من ارزشمندترین چیز در زندگی آن لحظه‌هایی‌ست که سرشار از احساس و آگاهی باشد. لحظه‌هایی که بعد از خالی شدن دلم، به خاطر آرامش بی‌قیمتی که به من می‌دهند، می‌توانم صدای باز شدن دریچه‌های آشنا و گم‌شده‌ی قلبم را بشنوم، همان دریچه‌هایی که شاید در روزمرگی‌ها فراموش می‌شوند، همان درهایی که راهی هستند برای درک زیبایی‌های فرازمینی....

یک آرزو هم برای خودم دارم: امیدوارم پیام تبریک و تشکر من به دستتان برسد، حالا به هر طریقی...
نمی‌دانم تا چه حد توانستم احساسم را بیان کنم ولی این را می‌دانم که در هیچ کلمه‌ای و جمله‌ای اغراق نکردم

و حالا برای همسرم...
فواد جان واقعا غافلگیر شدم.
با تشکر از توجه شما.
عطیه.

امین سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ

بابا مرد مهربان
حالا کجا کیک میدین آقا فواد پست زدن که خرجی نداره


منم تبریک ویژه میگم خدمت عطیه خانم ایشاله که صدسال عمر پربرکت در کنار آقا فواد داشته باشین

صفورا و ابراهیم سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ

ما هم از راه دور تبریک می گیم. ایشالا که در کنار هم خوش و خرم و موفق سالهای سال همچین روزی را جشن بگیرین.

احسان و زهره چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام. ما هم تبریک می گیم. ان شاء الله هزار ساله بشن و در کنار آقا فواد خوب و خوش و سلامت باشن.

MOHAD یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:13 ب.ظ

خیلی خیلی از دیدن این پست خوشحال شدم ایشالا هی به پای هم خوشبخت بمونید هی
و در سالهای آینده هم این پستها را ببینیم از آقا فواد(فقط واسه سال اول نباشه)



خیلی خیلی تولدتون مبارک عطیه جان! چی کادو گرفتین حالا!!!


دیگه من بهتره برم! کار دارم...

آقا رضضضضضضضضضضضضضاااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد