دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

نیکو خردمند درگذشت  

«نیکو خردمند» بازیگر و گوینده قدیمی در ۷۷ سالگی درگذشت

خبرگزاری فارس: «نیکو خردمند» بازیگر و گوینده قدیمی صبح امروز دار فانی را وداع گفت. 

 

به گزارش خبرگزاری فارس «نیکوخردمند» پاییز سال گذشته چندین بار در بیمارستان بستری شده بود و در ماه‌های گذشته نیز بیماری‌اش شدت یافته بود.
خردمند در طی هفته‌های اخیر به دلیل بیماری قلبی و عروقی و ضعف جسمانی تحت مراقبت قرار گرفت و در بیمارستان ابن سینا بستری شده بود.
این بازیگر متولد ۱۳۱۱ در تهران بود و دو سیمرغ بلورین را برای بازی در فیلم‌های «پرده آخر» و «بازیچه» دریافت کرده بود.
نیکو خردمند دارای مدرک تحصیلی دیپلم و فارغ التحصیل کارگردانی در رویال تاتر سلطنتی است. فعالیت‌های او از سال ۱۳۳۷ با گویندگی در رادیو شروع شد.
وی گویندگی فیلم را در سال ۱۳۳۹ آغاز کرد و گوینده نقش‌های کلودیا کاردیناله ، آوا گاردنر ، الیزابت تیلور و … بوده ‌است.
پرده آخر (واروژ کریم مسیحی)، خانه خلوت (مهدی صباغزاده)، مسافران (بهرام بیضایی)، بازیچه (تورج منصوری)، غزال (مجتبی راعی)، کاغذ بی‌خط (ناصر تقوایی) و کافه ستاره (سامان مقدم) از فیلم‌های وی به شمار می‌روند.
پرونده هاوانا (علیرضا رئیسیان) از این بازیگر اکران عمومی نشده است.
«باغ گیلاس»، «آوای فاخته»، «کت جادویی»، «آپارتمان»، «دزدان مادربزرگ»، «کت جادویی» و «آپارتمان» از جمله سریال‌هایی بود که «نیکو خردمند» در آنها ایفای نقش کرده‌ بود. 

 

منبع:pafa.ir

دکتر شریعتی

اینو صفورا برام فرستاده بود خوندم گفتم شماآ هم بخونین:   

اینجا آسمان ابریست ، آنجا را نمیدانم... اینجا شده پائیز ، آنجا را نمیدانم... اینجا فقط رنگ است ، آنجا را نمیدانم... اینجا دلتنگی  است ، آنجا را نمیدانم. وقتی که بچه بودم هر شب دعا میکردم که خدا یک دوچرخه به من بدهد. بعد فهمیدم که اینطوری فایده ندارد. پس یک دوچرخه دزدیدم و دعا کردم که خدا مرا ببخشد

هی با خود فکر می کنم ، چگونه است که ما ، در این سر دنیا ، عرق می ریزیم و وضع مان این است و آنها ، در آن سر دنیا ، عرق می خورند و وضع شان آن است! ... نمی دانم ، مشکل در نوع عرق است یا در نوع ریختن و خوردن

                                                               دکتر شریعتی

سرعت زیــــــــــــاد

اصفهانیه داشته توی اتوبان با سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می رفته که پلیس با دوربینش شکارش می کنه و ماشینشو متوقف می کنه. پلیسه میاد کنار ماشینو میگه: گواهینامه و کارت ماشینو بدین.

اصفهانیه میگه: من گواهینامه ندارم. این ماشینم مالی من نیست. کارتا ایناشم پیشی من نیست. من صَحَبی ماشینا کشتم آ جنازشا انداختم تو صندق عقب. حالاوَم داشتم میرفتم از مرز فرار کونم، شوما منا گرفتین.

پلیسه که حسابی حیرت زده شده بوده بیسیم میزنه به فرمانده اش و عین قضیه رو تعریف می کنه و درخواست کمک می کنه. فرمانده اش هم میگه تو کاری نکن من خودم دارم میام.

فرمانده در اسرع وقت خودشو به محل میرسونه و به راننده اصفهانی میگه: آقا گواهینامه؟ اصفهانیه گواهینامه اش رو از تو جیبش در میاره میده به فرمانده. فرمانده میگه: کارت ماشین؟ اصفهانیه کارت ماشین که به نام خودش بوده رو از تو جیبش در میاره میده به فرمانده. فرمانده میگه: در صندوق عقبو باز کن. اصفهانیه درو باز میکنه و فرمانده میبینه که صندوق هم خالیه.

فرمانده که حسابی گیج شده بوده، به اصفهانیه میگه: پس این مأمور ما چی میگه؟!

اصفهانیه میگه: چی میدونم والا جناب سرهنگ! حتماً الانم میخاد بگد من داشتم ۱۸۰ تا سرعت میرفتم؟!!!!

بهترین جوک جهان

خداییش به نظر منم لقبی که دادن شایسته این جوک نبوده! ببینم اصلا به نظرتون جک محسوب میشه؟؟؟؟؟؟؟ 

 

 

این جوک در بزرگترین طرح علمی پیرامون طنز انتخاب شده است قضیه از این قرار است که انجمن پیشبرد علم از کاربران اینترنت در سراسر جهان درخواست کرده بود که بامزه ترین جوکی که شنیده اند را برایش ارسال کنند. به گزارش رویتر 2 میلیون تن نظر دادند، این نظرات مشتمل بر چهل هزار جوک شد و جوک ها از هفتاد کشور جهان برای این انجمن ارسال شد. نتیجه انتخابات این جوک بود:

ادامه مطلب ...

تکذیب دستمزد 90 میلیونی «محمدرضا گلزار»

Image 

خبر ابتدا در حد زمزمه‌های درگوشی و به نقل از یک سایت بود اما با انتشار آن در یک روزنامه صبح قوت گرفت؛ «90 میلیون برای 3 روز بازی!» محمدرضا گلزار پس از وقفه‌ای چند ماهه و پشت‌سر‌گذاشتن حاشیه‌های ریزودرشت، در دور جدید فعالیت سینمایی‌اش بلافاصله اسیر حاشیه شده است

 

 درباره گلزار که قرار است در تازه‌ترین حضور سینمایی‌اش ایفاگر نقشی کاملا متفاوت باشد، اینگونه عنوان شده: «برای 3 روز بازی در یک نقش سینمایی 90 میلیون تومان دستمزد دریافت کرده است

وی طبق توافق با تهیه‌کننده فیلم برای هر روز بازی در این فیلم 30 میلیون تومان دستمزد مطالبه کرده که تهیه‌کننده نیز این مبلغ را به وی پرداخت کرده است». این خبر که روز گذشته در چند روزنامه منعکس شد، واکنش کارگردان فیلم و مدیر برنامه گلزار را به‌دنبال داشت. علی عطشانی، کارگردان فیلم «دموکراسی تو روز روشن» در گفت‌وگو با «وطن‌امروز»‌ با رد کامل این خبر از شنیدن آن شگفت‌زده شد و گفت: من نمی‌دانم این روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها این خبر را با چه منبعی کار کرده‌اند؟! نمی‌دانم این ارقام را از کجا آورده‌اند؟ اینها که گفتند 90 میلیون به یکباره می‌گفتند 900 میلیون تا این خبر خنده‌دار‌تر شود

او که بسیار از این خبر و مسائل‌ پیرامون آن برآشفته شده بود، ادامه داد: مبلغی که به محمدرضا گلزار داده شده خیلی کمتر از همه این شنیده‌هاست. گلزار مبلغی معمولی و عادی برای این فیلم دریافت کرده و مطمئن باشید این خبرها کذب محض است و بیشتر شبیه یک جوسازی است. همچنین در تماسی که با مدیر برنامه‌های گلزار داشتیم او صحت این خبر را تکذیب کرد و گفت: نمی‌دانم این رقم از کجا آمده ولی گلزار اصلا چنین مبلغی را دریافت نکرده و همه اینها ساخته ذهن برخی از افراد است

     

منبع:وطن امروز 

 

در هالیوود برای هر پلان هشت دوربین حضور دارد ولی در ایران...


حرف‌های گلشیفته فراهانی در جشنواره خاورمیانه درباره سینمای ایران و هالیوود

گلشیفته فراهانی: «در هالیوود برای هر پلان هشت دوربین حضور دارد، اما در ایران فقط یک دوربین دیده می شود»


فیلم «درباره الی...» به کارگردانی اصغر فرهادی در جشنواره بین المللی فیلم خاورمیانه به نمایش درآمد. سومین جشنواره فیلم خاورمیانه که در ابوظبی امارات در حال برگزاری است، روز پنجشنبه فیلم «درباره الی...» ساخته اصغر فرهادی را در بخش «سینمای جهان» به نمایش درآورد. «درباره الی...» که نامزد سینمای ایران در هشتاد و دومین دوره جوایز اسکار است، اخیراً در جوایز سینمایی آسیا پاسیفیک 2009 در چهار بخش نامزد شده است. گلشیفته فراهانی یکی از بازیگران این فیلم که در مراسم نمایش فیلم در ابوظبی حضور داشت، در مقایسه سینمای ایران و هالیوود گفت؛ «در هالیوود برای هر پلان هشت دوربین حضور دارد، اما در ایران فقط یک دوربین دیده می شود. به علاوه در هالیوود فیلم ها حول المان های خاصی ساخته می شوند، اما در ایران فیلمسازان بیشتر از متدهای تجربی استفاده می کنند. هرچند من از هر دو سینمای ایران و هالیوود لذت می بردم.» او درباره حضور «درباره الی...» در اسکار 2010 نیز گفت؛ «مطمئناً خیلی خوشحالم. اما این همه چیز نیست و فقط بخشی از پروسه لذت بردن از این فیلم است.»   
   منبع : اعتماد
ادامه مطلب ...

کنترل اعصاب باورنکردنی !

 

آقای Bill Dan ساکن San Francisco ایلات متحده در سال 1994 پی به انرژی خاصی در خود برد که با این انرژی می تواند بالانس اجسام را حتی به مقدار ناچیز حس کند او از این انرژی خود در این 15 سال دنیا را با حیرت رو به رو کرده است . ایشان می تواند سگ های معمولی و با شیب و اندازه های مختلف را با کنترل اعصاب باور نکردنی روی هم سوار کند.

ادامه مطلب ...

باز هم رقم دستمزد محمدرضا گلزار خبرساز شد

  90 میلیون تومان دستمزد برای 3 روز بازیگری در نقش ملک‌الموت  

سینمای ما- بار دیگر رقم دستمزد بازیگر موفق و پول‌ساز سینمای ایران خبرساز شد. در روزهای اخیر خبری نقل محافل مختلف سینمایی است که می‌گویند او برای 3 روز بازی در یک نقش سینمایی 90 میلیون تومان دستمزد دریافت کرده است. در این باره خبرها و تحلیل‌های مختلفی مطرح است. به گزارش روزنامه جام جم و چند رسانه دیگر «این بازیگر که این روزها فیلمی‌ ملودرام با بازی وی در دو نقش روی پرده است، در فیلم جدید خود که ساخته کارگردانی جوان است در نقش یکی از فرشتگان ظاهر شده است. وی طبق توافق با تهیه‌کننده فیلم برای هر روز بازی در این فیلم 30 میلیون تومان دستمزد خواسته که تهیه‌کننده نیز این مبلغ را به وی پرداخت کرده است. »
   
 بقیه در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

چه بخوریم تا از آنفولانزای خوکی در امان بمانیم؟

مصرف هویج، قارچ، انار و چای سبز از جمله اقدامات پیشگیرانه در برابر ابتلا به آنفلوانزای خوکی است.

همانطور که می‌دانید هر روز بر شمار مبتلایان به آنفلوانزای خوکی افزوده می‌شود، پس برای عدم ابتلا به این بیماری و حذف این روند، پیشگیری‌های اساسی باید صورت گیرد.

در اینجا متخصصان به توضیح 4 ماده غذایی پرداخته‌اند که سیستم ایمنی بدن را در مقابله با این ویروس مقاوم‌تر می‌کند.

هویج

برای مقابله با این بیماری، هویج، انتخاب مناسبی است، چراکه منبع غنی از بتاکاروتن است و بتاکاروتن، مقاومت بدن را در مقابله با این بیماری، بالا می‌برد.طبق تحقیقات هر چه بتاکاروتن بیشتر مصرف شود، سلول‌های ایمنی بدن که شامل سلول‌های کشنده طبیعی هستند، گسترده‌تر می‌شوند.

قارچ

شما حتما از شنیدن این خبر که سس قارچی که معمولا روی استیک می‌ریزید، سیستم ایمنی بدن را مقاوم می‌کند، خوشحال خواهید شد.طبق تحقیقات اخیر‌ با استفاده از قارچ، سلول‌های کشنده طبیعی افزایش پیدا می‌کنند و در نتیجه سیستم ایمنی بدن مقاوم‌تر می‌شود.

انار

یکی از دلایلی که از انار به عنوان میوه‌ای فوق‌العاده یاد می‌شود، داشتن خاصیت آنتی‌اکسیدانی آن است. انار بیشترین ظرفیت آنتی اکسیدانی را برای مهار یا خنثی‌سازی رادیکال‌های آزاد دارد و با داشتن این خاصیت می‌تواند با بیماری‌های مختلف از جمله آنفلوانزا، مقابله کند.

 اگر انار در دسترس شما نیست می‌توانید از آب انار بدون شکر استفاده کنید.

چای سبز

در چای سبز نوعی آنتی‌اکسیدان به نام "کاتچین" وجود دارد که می‌تواند سلول‌های ایمنی بدن را افزایش دهد و طبق تحقیقات انجام شده، این ماده حرکت انتشار ویروس را کند می‌کند. از دیگر ترکیبات چای سبز،"ال‌تیانین" است.[چای سبز طول عمر را می‌افزاید] طبق تحقیقاتی که در هاروارد انجام شده، این ماده، مقاومت سیستم ایمنی بدن را افزایش می‌دهد.

به سلامتی

به نام خدا


به سلامتی دیوار! نه به خاطرِ بلندیش، واسه این‌که هیچ‌وقت پشتِ آدم روخالی نمی‌کنه.

ادامه مطلب ...

۱سری عکس باحال

سلاملیکم ۱ سری عکس در حد باقلواhttp://www.marshal-modern.ir/Archive/9485.aspx 

http://www.marshal-modern.ir/Archive/9488.aspx

ادامه مطلب ...

تولد

سلام به همه خاندان 

 

تبریک فراوان به خاطر این روز بسیار مبارک و تولد امام رضا (ع) 

 

امروز تولد دایی احمد بود....تبریک خدمت ایشون و آرزوی سلامتی و زندگی  

 

سرشار از موفقیت و سربلندی (حضوری هم تبریک گفته شد) 

  

 

آقا فواد لطفا مجددا تبریک خاندان رو خدمتشون برسونین

تصاویری از لحظات زیبا


Great Pictures - Great Moments! 


فیلی که فقط نصف بدنش تو آب بوده
ادامه مطلب ...

خوش به حال من که در جیبم...

سلام

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک...

براتون شعری در همین رابطه از وبلاگ:http://kh222.persianblog.ir/

(محمد خادم)انتخاب کردم...

التماس دعا.



بوی مشهد گرفته این خانه

چمدان با دل پر ، آماده است

دهن باز کفش منتظر است

انتظاری که تا تهِ جاده است


در ادامه ی مطلب:

ادامه مطلب ...