دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

طرح جدید

سلام به همه

دیشب بی خوابی زده بود به سرم و انواع و اقسام فکرها میومد تو ذهنم. از جمله قضیه متروکه شدن(به قول آقا امین) وبلاگ.

یاد روز اولی افتادم که خونه عمو اینا با سالی به فکر زدن این وبلاگ افتادیم و سالی بنده خدا به همه فامیل اس ام اس داد و ایمیل همه رو گرفتیم.

یا وقتی که به قول زهرا خفن شدیم و وبلاگ فیلتر شد و دوباره یه وبلاگ دیگه و دوباره یه دعوتنامه واسه همه.

حیفم اومد که وبلاگ خلوت شه. برای پر بازدید شدن وبلاگ به فکر زدن یه مجله اینترنتی افتادم. که البته کار آسونی نیست اما هم وبلاگ پر بارتر می شه؛ هم فعالیتهامون مثه روز اول!!!


بخش های مختلف این مجله رو اینجا می نویسم هر کی آمادگی داره هر قسمتشو به عهدا بگیره تو نظرات اعلام آمادگی کنه. من فکر می کنم مجله روزانه نباشه بهتره چون وقت نمی کنیم.

می تونیم روزهای زوج یا فرد رو به مجله اختصاص بدیم. یا اینکه هر روز هفته مال یه موضوع باشه. این موضوع رو هم نظرات شما تعیین میکنه(دموکراسیو حال می کنین؟)

خب بخشها:


اخبار:

ورزشی

اجتماعی

...( اگه خواهان بخش دیگری هستین بگین)

سرگرمی:

عکس

دانستنی

فال

...( اگه خواهان بخش دیگری هستین بگین)

سینما و تاتر:

معرفی و نقد فیلم وتاتر

اخبار

عکس

...( اگه خواهان بخش دیگری هستین بگین)

آموزش و هنر:

آموزشهای هنری

آموزشهای آشپزی

دکوراسیون

مدل لباس و مو

...( اگه خواهان بخش دیگری هستین بگین)

سلامت:

بدن

پوست

مو

تغذیه

...( اگه خواهان بخش دیگری هستین بگین)

تکنولوژی:

ماشین

کامپیوتر

گوشی موبایل

...( اگه خواهان بخش دیگری هستین بگین)


هر نظری در مورد هر جاش دارید بگین.

دوباره یاداوری کنم اگه کسی دوست داره مدیریت قسمتی رو به عهده بگیره بگه.

در مورد صفحات و ویرایش مجله بعدا توضیحاتی میدم.

خلاصه اینکه:

هم اکنون نیازمند یاری شما هستیم.

نظرات 15 + ارسال نظر
MOHAD جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ

خودم می تونم بخش آموزش و هنر رو به عهده بگیرم.

مینا جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.clicksaz.com/post/33

سلام
وبلاگ خوبی داری
بهت نظر دادم تا اگر با تبادل لینک موافقی به این پستی که آدرس دادم بیای و منو لینک کنی سپس همونجا هم لینکت را بگی تا لینکت کنم
مرسی
با تشکر مجدد از وقتت
[گل]

صالحه جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام
یاد اون روزا بخیر
به نظرم پیشنهاد خوبیه.اما باید بیشتر توضیح بدی

مجله چطوریه؟یعنی تمام بخشاش که آماده شد دانلود میکنیم مجله رو؟

امین جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام
ممنون از راهکار شما
راستش به نظر من اولین چیزی که مهمه اینه که چرا اعضا وبلاگ نمیان!
به نظرم ایده شما ایده خوبیه اما برای وقتی که وبلاگ اعضایی داره که موازی کاری میکنن نه اینکه هیچ کاری نمیکنن و برای نظر دادن هم وقت ندارن. شاید پیدا کردن دلیل نیومدن راه گشا تر از تغییر ظاهر وبلاگ و تغییر ماهیت اون باشه

سلام مرسی
من فکر میکنم این نیومدنها واسه کمبود وقت نیست. به خاطر کم شدن جذابیت وبلاگه!
بازم ممنون

سوده جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ

بمیرم که به هر دری میزنین تا این آدمای ازخود..... و فعال کنین
منم می تونم قسمت سرگرمی+آموزش و هنر رو کمک کنم

MOHAD جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ

نه . میتونه دانلودیم باشه اما کارش خیلی زیاد میشه باید ماهانه بشه و سرعت اینترنتهای ما هم توان داتلود عکس و به زور داره. تو فکرمه که صفحات برای ویلاگ بسازیم. اینجوری راحت تره.

MOHAD جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:13 ب.ظ

ایول سوده!!!!
مرسی

صالحه جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:17 ب.ظ

خب یعنی مثلا من یه مطلب هنری دادم
چه روندی اتفاق میفته برا مطلب من؟یعنی چجوری میره تو مجله؟

شما مطلبتو روز قبل(زمانشو مشخص می کنیم) میدی به مسئول قسمت هنری. ایشون موظفن که مطلب رو ویراستار ی و ... کنن و تیترشو بدن به سردبیر مجله و تو اون قسمت به اسم شما زده میشه.

حسین جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام
منم در قسمت اخبار اجتماعی و سیاسی همکاری می کنم.

fati جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام

اینجانب در بخش های "اخبار" و "سینما و تئاتر" فعالیت خود را اعلام می کنم

فقط اینجا یه مشکل اساسی وجود داره:
از اونجایی که یه بار تجربه فیلتر شدن وبلاگ رو داریم، هربار می خوام یه پست بذارم باید 10-20 دور مطلبو بخونم تا احیانآ مورد فیلتری توش نداشته باشه.
ولی به نظرم این طوری نمی تونیم جلو بریم
نه اینکه روراست حرفمونو بزنیم ولی این طوری هم نباشه که همش تعریف و تمجید باشه یا خودمونو بزنیم به اون راه

راستی درمورد فعالیت کمتر اعضا با محدثه کاملا موافقم یعنی همون جذابیت کمتر وب که ایشاالله به مرور زمان این هم برطرف میشه

محمدحسن جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام!
اولا لطفا یه دعو تنامه برای من بفرستید .
دوما امیدوارم ازاین به بعددرقسمت سرگرمی واخبار ورزشی براتون مطلب بفرستم.حالا چه تووبلاگ چه تومجله خبری.
ضمنا پیشنهادمجله اینترنتی فکربدی نیست؛حداقل میتونه یه تنوع خوب باشه.

گنــدم شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ

ببینم یعنی خدا وکیلی بینی بین الله پوست و مو و ... مهم تر از شعر و ادبیاته؟!!!!!!!!!
نه؟! بزنم کله م رو تو دیفال؟!!!!

بنده بخش ادبیات و شعر رو بر عهده می گیرم با هیشکی هم آبم تو یه جوق نمیره پس طرف ادبیات نیاین(حالا نه خیلی هم خواهان داره!!!) باقی دوستان برا پوست و مو مون یه فکری کنن که از اوجب واجباته!!!!

گنــدم شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

راستی با این سرعت افتضاح نت من می گم روزها رو تقسیم کنیم... هر روز برا یه موضوع... هر روز هم پست یه نفر... این طوری هم نظم داره هم همه موضوعی داریم... یهویی شونصد تا پست تو یه روز نیست و بعدش هیچی...

بعدشم من خیلی هم وقت دارم... اما مشکل همونه که فاطی گفت... نمی تونم کاملا چشمم رو ببندم رو همه چی... دروغ هم نمی تونم بگم... پس نیام حداقل خودم راحت ترم... نه اونقدا تابلو اما باید سرپوشیده یه حرفایی رو هم زد....

والسلام!!

صالحه شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ

تصحیح شد
مطلب سیاسی نداریم اصلا تو مجله
موفق باشیم

احسان پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ق.ظ

با سلام
کامپیوترش هم با من.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد