دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

B.A.D 1

 

پرونده های اسناد مربوط به  محاکمه های معلق در توالتی عمومی در دادگاه های حقوقی رم پیدا شدند.این امر زمانی رخ داد. که وکلا گروهی از خبرنگاران را برای بازدید از سیستم قضایی ایتالیا هنگام کار دعوت کرده بودند.


پ.ن: علاقه دارم هر دفعه قسمتی از کتاب "بزرگتربن اشتباهات دنیا" رو بنویسم.

نظرات 5 + ارسال نظر
sahar چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ب.ظ http://www.dancersite.mihanblog.com

سلام دوست عزیز داشتم تو گوگل سرچ میکردم که وبلاگ شما را دیدم . واقعا عالی هست خیلی لذت بردم.اگر خواستی به وبلاگ منم یه سر بزن. ممنونم اگر خوشت اومد لینکم کن به اسم آموزش رقص و ایروبیک

صالحه دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ

دیگه جا نبود؟
ممنون.خوبه.بنویس.من پشتت هستم

عطیه سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ


سلام.
من هم دوست دارم بخونم.
مطلب جالبی باید باشه.
ممنون از شما.

روح اله جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام.خوبه از"ام القرای"جهان اسلام شروع کنیم.بعدبریم سراغ استکبار!!

fati جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام
فعلآ اومدم تا یه عرض ادبی کرده باشم و از صحت و سلامتی ADSL بهتون خبر بدم.
انشاالله که همه به بزرگی خودشون می بخشن.
متاسفانه تا اطلاع ثانوی(دوم سوم تیر)بنده در دسترس نمی باشم.به همون دلایلی که خودتون می دونین(امتحانات ورودی و خرداد و از این جور مضخرفات)
پس خداحافظتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد