دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

تبریک

سلام به همه

امروز تولد تنها عمه خاندان بود



خیلی تولدتون مبارک...ایشالله که عمر سرشار از موفقیت و سربلندی داشته باشین در کنار خونواده

نظرات 7 + ارسال نظر
عطیه یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ق.ظ


قلم بردم کتابی بــــــــر نویسم
ز لطف مادرم یکســـــــــر نویسم

بدین فکرت که گر کوشیده باشم
بهشــت مهـــر را منـظر نویـسم

بگیرم دامـــــن شب زنده داری
کز آن دامـــان جان پرور نویسم

بپویم پهنـــه ء هفت آسمان را
مگـــر زآن قلب پهناور نویسم

نوشتم پاره کردم صفحه صفحه
بدین باور که نا باور نویـــــــسم

قلم چون پنجه هایم خشک ماند
که بیتـــــــــی لایق مادر نویسم


سلام
از طرف خودم و همسرم تبریک می گم.

گنــدم یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ب.ظ http://gandom702002.blogfa.com

تبریک عمه جان...

می دونم تبریک من براتون یه ارزش دیگه ای داره !!

امین یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ

تبریک ویژه خدمت عمه خانم!
ایشاله عمر طولانی سرشار از موفقیت و سعادت داشته باشن

fati یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ

و همچنین روز درختکاری
من هم تولد عمه رو تبریک میگم
انشاالله عروسی بچه هاشون

مائده یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ http://yalda14.blogfa.com

سلام
دیراومدم
تبریک به همه ی بروبچ خاندان عمتون دبیر گرامی من بودن سلام برسونید خدمتشون

احسان و زهره دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام خدمت عمه خانم
تولدتون مبارک. ان شاء الله هزار ساله بشین

صادق چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام
من هم تبریک میگم خدمتشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد