دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

یادش بزرگ...



با توام‌


ای‌ لنگر تسکین‌! 


ای‌ تکان‌ دهنده‌ دل‌! 


ای‌ آرامش‌ ساحل‌! 


با توام‌ 


ای‌ نور! 


ای‌ منشور! 


ای‌ تمام‌ طیف‌های‌ آفتابی‌! 


ای‌ کبود ارغوانی‌! 


ای‌ بنفشابی‌! 


با توام‌ ای‌ شور، ای‌ دلشورة‌ شیرین‌! 


با توام‌ 


ای‌ شادی‌ غمگین‌ 


با توام‌ 


ای‌ غم‌! 


غم‌ مبهم‌! 


ای‌ نمی‌دانم‌! 


هر چه‌ هستی‌ باش‌! 


اما کاش‌... 


نه‌ جز اینم‌ آرزویی‌ نیست‌ 


هر چه‌ هستی‌ باش‌، اما باش‌!

نظرات 7 + ارسال نظر
sali شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:49 ب.ظ

شعر قشنگی بود
ممنون

fati شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ب.ظ

زیبا بود...
مر30

احسان یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ق.ظ

می نوشتی که این شعر را به برادر بزرگم تقدیم کردم. D:

برادر بزرگتر!
این شعر از خود مرحوم قیصر امین پور بود!!!!!
آخه من از دست این اطلاعات ادبی تو سر به کدوم بیابون بذارم؟!!
اون بچه رو در فقر ادبی بزرگ نکنی ها!!!://
:)

محمدحسن یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ق.ظ

روحش شادو یادش گرامی باد....

امین یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ

ممنون
بسیار زیبا و عالی

احسان دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ب.ظ

می تونستی این شعر امین پور را به من تقدیم کنی. حتمآ که نباید خودت گفته باشی !!!

والله ...چی بگم والله؟!
روح بنده خدا در عذاب می شد!!!:دی
باشه حالا چرا راه دور میری؟!همین ایرج میرزاهه تقدیم تو!

صفورا دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ب.ظ

من هم خیلی به شعرهاش علاقه دارم. واقعا روحش شاد. یه شعر داره با این مضمون:
و قاف حرف آخر عشق است
آنجایی که نام من آغاز می شود!

بله...
و قاف حرف آخر عشق است
آنجا که نام کوچک من
آغاز می شود!
شعر زیبایی ست
ان شاء الله در نوبت های بعدی باز هم از دکتر امین پور شعر میذارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد