دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

چه قدر زود دیر می شود!



یادم هست که تو اواخر اسفند ماه پارسال یه پست گذاشتم با


عنوان"هی فلانی...سال دارد تمام می شود ها!"و تقریبا با استقبال


مواجه شد...


در طول ماه رمضون دنبال فرصتی بودم که بیام و چیزی بنویسم در مورد


ماه مبارک...چیزی که بتونیم براش حسمون رو بنویسیم...به هر حال


نشد و به چشم هم زدنی ماه مبارک تموم شد...و واقعا "چه قدر زود


دیر می شود"


یادتون میاد موقع سحر...دعای سحر و دور هم جمع شدن...منتظر اذون


موندن...


یادتون میاد وقت افطار...ربنای شجریان...بند دلتون پاره می شد با


صدای اذان مرحوم موذن زاده اردبیلی...خرما و آش نذری...


شنیده بودم بعضی از دوستانم روزه نبودند و قبل اذون تلویزیون رو


روشن می کردند تا ربنای استاد رو گوش بدن...چه حسی


داشت...روزه نبودند و ربنا دلشون رو آروم می کرد..


چه طوری نعمت خدا نشست گوشه ی دلتون،اشک شد با ربنا،روی 


لب هاتون...روزه تون که باز می شد..با خودتون می گفتید کاش هنوز


روزه بودم و تموم نمی شد...مگه تو نبودی که لحظه شماری می


کردی برا افطار؟!


نبودند مردها و زن هایی که هر سال کنارمون افطار می کردند و 


لبخندشون می شد سحری برای روزی دیگه و روزه ای دیگه...


سیراب نشدیم از رمضان مثل هر سال...چه قدر باید آدم شده باشیم و


نشدیم!

روزه هاتون قبول...


هنوز هم:التماس دعا.


پ ن 1:خدایا ممنونیم برای نعمت بزرگت:محمد کوچولو که امسال ماه رمضون


بهمون دادیش... .

نظرات 5 + ارسال نظر
fati دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ب.ظ

همه ی اینا رو گفتی تا به محمد برسی؟
درضمن عقد دایی کوچیکه(دایی قاسم)رو تبریک می گم جای همتون خالی بود (مخصوصا گندم جان) خیلی حال داد

دقیقا!!!!!

دوستان به جای ما عزیز...
من هم تبریک می گم مبارک باشه.

صادق دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ب.ظ

خیلی مطلب جالب بود در ضمن این قالب وبلاگ که گذاشته شده خیلی زیبا و عالیه من خیلی لذت بردم

احسان سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ب.ظ

این خط آخر مطلبت اصلآ یه دنیاست.

من با تو کاری ندارم!!!
خودت رو الکی به من نچسبون!:دییییییییییی

جیگر اون خط آخر رو بخورم!!

(چاکر داداش بزرگه هم هستیم در بست!)

sali سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ب.ظ

آخی...امسالم رد شد...عمری باشه ایشالله سال دیگه هم مهمون خدا میشیم!

محدثه یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ

خدارو شکر برای همه چی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد