دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم  

 

http://myup.ir/images/mlq5fsdt6ts8u1ouna9o.jpg

 

با تبریک فراوان به مناسبت فرارسیدن این عید فرخنده(منظورم زن عمو نیستنا )امیدوارم طاعات و عبادات همه ی شما مورد قبول درگاه حق واقع شده باشه 

دیگه حرفی ندارم جز اینکه بگم مراقب عیدی هایی که می گیرین باشین

نظرات 10 + ارسال نظر
حشمت الله شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ب.ظ

من هم این عید سعید فطر را به کلیه ی مسلمانان تبریک گفته و آرزوی موفقیت روز افزون شما را دارم

صفورا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ب.ظ

عید همه مبارک.
برای آزادی تمامی بی گناهان دربند هم دعا کنیم که جاشون در جمع خانواده هاشون حسابی خالیه.

انشاالله که مسؤولان یه خوابی کابوسی چیزی ببینن و این بیچاره ها رو آزاد کنن(انقدر که به مناسبت های مختلف کلی از زندانیا رو آزاد می کنن تو این روزا یه فکری هم به حال اینا بکنن

sali شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااام خدمت همه دوستان
منم تبریک می گم خیلی زیاد.ایشالله که تمام روزه ها تون مورد قبول خدا قرار گرفته باشه.اگه هم نه که برین خجالت بکشین با این سنتون:) (ربطشو گفتین جایزه دارین پیش من!!!!!)

محمد یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام ، عید همگی پیشاپیش مبارک !!! طاعات و عباداتتون مورد قبول درگاه احدیت ،
امسال هم طبق نطر همه به جز علی گالیله دوشنبه عید اعلام شد ....
موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران هم گفته بود که امکان رویت هلال حتی با چشم مسلح در غروب روز شنبه وجود ندارد.

صادق یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام من هم تبریک می گم

به امید به سعادت رسیدن و قبولی طاعات همه مسلمین و تعجیل در عذاب همه ظالمان عالم و ظهور حضرت مهدی (ع) و عاقبت بخیری همه ما در این دنیا و آخرت

احسان دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ق.ظ

من هم این عید را به همه خاندان تبریک می گم.

محمدحسن دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام!من دیروز عیدگرفتم ولی برای همنوایی با مراجع عظام امروز خوشحالی از خودم درمیکنم.محمدمواظب لحنت باش!نکنه سرت رو بدنت سنگینی کرده؟؟؟یادم رفت٬امیدوارم نماز روزه ی همتون در این ماه عزیزموردقبول قرارگرفته باشه٬عیدتون مبارک.

گندم دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ق.ظ

من امروز اومدم چون امروز عید من هست!!!!شاید شما هم...


عیدتون مبارک همه ی بچه های خاندان.

mohad دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام!
عیدتون هر موقع که بوده مبارک باشه!

fati دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:32 ب.ظ

من هم با نظر آقا محمد موافقم فقط همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد