دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

محمد

سلام . قبل از هر چیز یه ماشالله بگین. بعد در ادامه مطلب بقیه عکسهای محمد را ببینید و حالشو ببرین. این جدیدترین شاهکار خاندانه.  

 

 

خواب

 

 

 ابهت 

 

   گریه

 

 خمیازه (قابل توجه خوابالوهای خاندان!!!)

 

 

 بدون شرح !

نظرات 24 + ارسال نظر
آدمک جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:48 ق.ظ http://www.aadamakmord.blogfa.com

سلام عزیزم
مثل همیشه پست زیبایی بود
ممنونم

به آدمک هم سر بزن
با پست جدید منتظرتم
بهم سر بزن
منتظرتم
امروز چقدر ساده با ما آمد
هر جا رفتیم جاده با ما آمد
از اول راه عشق لبخند زنان
پشت سرمان پیاده با ما آمد

fati جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ق.ظ

بابا ابهت ... راستی هر زمان که وقت کردین عکس های خودتون و زهره خانم رو هم بذارین

sali جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ب.ظ

به تبریک فراوان
کی و کجا دعوت میکنین؟باید یه شام بدین.برا اینکه زهره خانوم هم تو زحمت نیفتن همون بیرون می خوریم:)

خیلی نازه...خدا نگهش داره براتون

گندم جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ب.ظ

توجه توجه

جیگر این کودک توسط عمه اش خورده شده است!
نام برده تحت تعقیب می باشد...
جاییزه هم گذاشتیم پیداش کردید بهش التماس دعا بگید!!!:دی!

fati جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ

منظورم عکس های بچگیتون بود یه وقت اشتباه نشه

ان شاء الله اگه جور بشه

گیله لوی جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ب.ظ http://siftaal.wordpress.com/

تو اتاق تاریک عکس گرفتین؟ یا راس راستکی سبزه هست؟

chəni mu danə

ma ghəyrati ka darin mi khakhorzə acso bənama

ترجمش رواگه خواستی....... پول فدی[نیشخند]

نازه....خدا نگهش داره

فعلآ تو تیپ را بچسب !!!

گندم جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:32 ب.ظ

جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییگری!

گندم جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:32 ب.ظ

احسان با تو نبودم ها!!!
با این آلبالوی عمه بودم!!!

الکی ذوق نکن!

من که به حساب خودم گذاشتم و ذوق کردم.

ستاره جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:36 ب.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

آقا تبریکات خاصانه من رو پذیرا باشید...
الانرو بی خیال که تازه هستش و آبندی نشده خداییش خیلی خوشگله ///ولی بداخلاقه ها شایدم اخمو یا به قول اون دوستمون ابهت .

بنشست پدر به شادمانی
بگشاد دری به میهمانی

واندر پس پرده ما درش نیز
آراست ز صفه تا به دهلیز

خوبان قبیله را طلب کرد
آفاق ز نغمه بر طرف کرد

جستند حکیم طالع اندیش
کاگه کند از حکایت پیش

دانا بشمار خود نظر کرد
گفت آنچه سر از شمار بر کرد

کاین طفل مبارک اختر خوب
یوسف صفتی شود چو یعقوب

تولد نو رسیده تون خرم و فرخ و میمون و مبارک بادا.......

اصلآ هم بد اخلاق نیست. خوب تازه به دنیا اومده خنده هنوز بلد نیست. یک ماه دیگه عکسهای خندش را می ذارم.

fati جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:47 ب.ظ

زهراجان فکر کنم بهتره اسم وبلاگمون رو بذاریم" پاتوق زهرا و دوستانش " که البته جای جناب هالو خالیه

محدثه شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ق.ظ

بیایید همگی دست به دست هم دهیم
و دعا کنیم که محمد
هرگز شبیه عمه اش نشود!!!!!!!!!!


همه با هم آمین(با فونت درشت)
به نظر می رسه می تونه برای رسیدن به هدف والای شاهمرادیلر کمک های ارزنده ای داشته باشه!

عالی پیام (هالو) شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ق.ظ http://www.mr-halloo.persianblog.ir

نخیر ، اگه بنده را می فرمایید هستم.

درود
زنده باشه ایشالا

گندم شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ب.ظ

محدثه جان...
من به خاطر اینکه محمد اصرار کرده چیزی نمی گم و میذارم خودش بزرگ شه و مشت جوابای جیگریش رو تقدیم حضرت عالی کنه!!!
فاطی جان حسودیییییییییییییی؟!!
دوستان من بیش تر از این ها لطف دارند که میان و نظر میدن و ازشون ممنونم...
عمو هالو هم که خودش جوابت رو داد(زنده باشن ایشالا)
احسان دفعه آخرت باشه جواب دوستای من رو میدیا!!!!
زهره ه ه ه ه ه ه ه !

sali شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ

عجب پستی شد!!!!
از همین الان معلومه که داره مرد میشه.سیبیلاشو خودم شمردم:)

صادق شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ب.ظ

ایشون خیلی آقاهه و محمد خودمه

fati شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:40 ب.ظ

عمو هالو ؟؟؟ از این بی ادبی ها نداشتیما ؟ این جوری که حرف می زنی جناب هالو فکر می کنه ما هم آره .بگذریم . ما که بخیل نیستیم بالاخره ما هم خاله میشیم و عکس خواهرزادمونو تو این وبلاگ می ذاریم (واقعا خدا رو شکر می کنم که عمه نمی شم راستش وقتی این کلمه رو می شنوم یاد زن های 100 ساله ای مثل گندم میوفتم)

زهره شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ

زهرا جون حیف که این بچه تمام وقت من را گرفته وگرنه نمی ذاشتم اصلآ نظرات دوستات را بخونه. چه برسه که جواب بده !!!!

گیله لوی یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:29 ب.ظ http://siftaal.wordpress.com/

یه پرسش:
عکس پایین نوشته شهرداری ماسال؟

همین ماسال خودمون؟

gole_titi یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.abjisantoori.blogfa.com

سلام.
آخی چقدر نازه.
کوچولووووو
ببوسش از طرف من محکم

گندم دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ

فاطمه جان از قدیم گفتن پا تو کفش بزرگ ترا نکن...

همین!

گندم دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ق.ظ

الآن عضو می شم...

fati دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ق.ظ

اگه سؤالتون مربوط به پست منه خوب من فکر می کنم همین طور باشه وگرنه چه مرضی بوده که اسمشو بنویسن؟؟؟
شما هم به چه چیزهایی دقت می کنی ها ؟؟؟ حالا ضشما فکر کن اسمش بوده چادگون چی فرقی داره ؟(عجب مثالی زدما ؟ فکر کنم همون چادگونه :) )

محمدحسن سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ

ماشالله!خدا حفظش کنه.امیدوارم نسل جدید خاندان روی قبلی ها را سفید کنند.ایشالله هزار ساله بشی کوچولوووووووووو!

دائی حسین چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ق.ظ

باسلام
انشالله سالم و سلامت باشد این نتیچه آقا بزرگ تهرونی
خوش و خرم باشید .
آنچه که هستی هدیه ی خداوند به توست و آنچه که می شوی هدیه تو به خداوند است ، پس سعی کنیم بی نظیر باشیم .

سلام دایی جان
خیلی ممنون از لطفتون. خیلی خوشحال شدیم نظرتون را دیدیم.
به همه سلام برسونید. آقا محمد هم به شما سلام می رسونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد