دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

وطنی...

 حسنی مینویسن حسینی‌ می‌خونن


بابا جون برا ما معلوم کنید این که مرده خانوم آقا چیه ؟   

  


به به واسه خودشون صنف هم درست کردن  

 


جوان ایرانی‌ از لحظه‌ها استفاده می‌کنه حالا چی‌ داری میدوزی ؟ 

 
چه قدر روحیه داده 

 


بزن زنگو آقا بد از عشق و حال برگشته 

 


آقا دیگه روش نشده بزنه روش‌های چاقو کشی‌ 

 
جدید‌ترین سیستم ضد سرقت  

 


کم مونده بزنه فروش سوال‌های امتحانی تمام مدارس به نرخ روز 

 


جانم ؟ کتاب برگزیده سال هم مشخص شد 

 
این هم جدید‌ترین روش برای نماز اجباری 

 


بدون شرح



خوابگاه جعفر هم مخصوص اسکان خواهران 

 


با تووووو هستش 

 


اینا اروپا رو از انور حساب کردن 

 


مردیم از با سوادی  

 

 


با چه زبونی بگه دیگه... می‌خوای فحش.... 

 


فکر کنم دامپزشک هم هستش یادش رفته بنویسه 

 


دیگه خودش توضیح داده ولی‌ این آخر امکانات هستش


نظرات 4 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ب.ظ

این که خیلی خوبه که ، شما هم چه انتظارهای بی جایی دارید واقعا ، ما موسوی نوشتیم احمدی نژاد خوندند......

:)) دیگه قرار نشد برین سراغ ‌...

محمد سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ق.ظ

راستی من یه توضیح فنی راجب این خوابگاه نرگس بدم - این باید مربوط به دانشگاه آراد قزوین باشه(خیلی خوشکله دانشگاش) که در زمان مسابقات آزاد روبوکاپ ایران به عنوان محل اسکان ازش استفاده می شه .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ق.ظ

قابل توجه مدیران سایت : من را دعوت کنید. دارم از بی account ی دق می کنم. آخه این وب لاگ بدون نوه ارشد و بابای نتیجه اول چه لطفی داره. ؟؟؟!!!

شمایین آقا احسان؟؟؟ باشه الان صالحه بیرونه اومد خونه بهش میگم invite بکنه تا از بی account ی در بیاین.
.........
حالا اونایی که عضو هستند مگه میان؟ :(( فقط منم و mohad و آقا محمد و sali و عمو روح الله

محمد پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام ، مگه من عضو هستم !!؟ );

منظورم این بود که میاین و نظر میدین / حالا اینکه عضو هستین یا نه رو باید از مدیران وبلاگ بپرسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد