دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

نظرسنجی

 انتظار ها به سر رسید 

بالاخره پس از ماه ها انتظار و دل شوره* دو تیم پرطرفدار استقلال و پیروزی* در تاریخ 10/7/1388 ساعت ۱۴:۳۰ با یکدیگر به رقابت می پردازند

 

یه نظرسنجی می زاریم(می ذاریم)واسه دربی فردا: 

 

به نظرتون استقلال  می بره یا پرسپولیس می بازه؟  

 

حتما نظر بدین می خوایم ببینیم استقلالی ها بیشترن یا  پرسپولیسی ها

 

دل شوره*: ربط این کلمه به موضوع رو حدس بزنین 

پیروزی*: چون این کلمه بعد از استقلال اومد مجبور شدم واژه ی "پرطرفدار" رو واسه این تیم هم بکار ببرم از همه ی طرفداران استقلال کمال پوزش را دارم

نظرات 8 + ارسال نظر
mohad پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:22 ب.ظ

از اونجایی که من پرسپولیسی نیستم ولی پرسپولیسی ها رو دوست دارم

استقلال!



فاطی جون به عمو هشمت هم بگو بیان نظر بدنا!

عزیزم تا وقتی املاتو درست نکردی هیچ کار واست نمی کنم عمو هشمت چیه؟عمو "حشمت" تکرار کن عمو "حشمت"
باشه میگم بیان
راستی آقا رضا استقلالین یا پرسپولیسی؟

گندم پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:26 ب.ظ http://gandom702002.blogfa.com

چون کوچیک ترین عضو وبی(خوب حرصت در آد!)دعا می کنم استقلال گل هم بزنه و ببازه!!!

پرسپولیس:شیییییییییییییییییییره!

عزیزم بزرگی به عقله نه به سال

گندم پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ب.ظ

حرفای روشن فکرانه ت منو کشته بزرگوار!!:)

sali پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ

میبریم
شیر استقلال

amin جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ق.ظ

معلومه که پرسپولیس میبره! فقط باید به فکر تفاضل گل بود!!!!

عجب تفاهمی!!!

حسین جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ب.ظ

پرسپولیس!
همیشه ۸۰٪ عقل توی ۲۰٪ مردمه!

محمد یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ق.ظ

این که واضح که استقلال شیره و از بدیهیاته ولی دیگه اینا کیف نمیده ،
از اونجایی که آبی + قرمز = سبز !!!!
سبز ا عشــــــــــــقـــــــــــــــــه....

محمدحسن یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ق.ظ

ببخشیدا٬ولی مرده شور جفتشون راببرم.همون بهترکه بیشتراز۵دقیقه براشون وقت نذاشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد