دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

تبریک

سلام خدمت همه خاندان محترم  

 اول مهرتون مبارک  

 

این دفعه نوبتی هم باشه، نوبت سه تن از افراد سرشناس خاندانه.... 

آقا محمدحسن و آقا صادق و عمو رحمت الله

 

تبریکات صمیمانه دیگر اهالی خاندان رو بپذیرین 

 

 

با آرزوی عمری سرشار از موفقیت و سربلندی 

(راستی کی بزرگتره؟)

 

نظرات 7 + ارسال نظر
fati چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ب.ظ

من هم تبریک می گم با آرزوی عمری سرشار از موفقیت و سربلندی

گندم چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ب.ظ

تبریکات و تبریکات و تبریکات من رو همین طوری که نوشتم(پشت سر هم!!)پذیرا باشید!!!:))

احسان و زهره پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ق.ظ

تولدتون مبارک . ان شاء الله 2000 ساله بشین . (هر کدوم 1000 سال).

گندم پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ب.ظ

http://i31.tinypic.com/2s9t4is.jpg



:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

محدثه و رضا یا بلکمم رضا و محدثه یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ

مبارک باشه!

محمدحسن سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ

مرسی از همه تون٬البته تولدبابام هم بود!تاحالادیده بودید روزتولدیه نفرباپدرش یکی باشه؟

خواهش می کنم
جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از طرف ما بهشون تبریک بگین.اسمشونو اضافه می کنم

صادق پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:10 ب.ظ

از همه کسانی که تبریک گفتند تشکر می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد