دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

توللللللللللللللللللللللللللللد

اوهوووووووووووووم 

 

چه شبیه امشب....... 

 

 

فردا تولد بنده و آقا احسانه............ 

 

شدیدا تبریک میگم به آقا احسان و خودم.انشالله در کنار زهره خانوم و پسر گلشون زندگی پر از موفقیت و سربلندی داشته باشین 

 

 

من هم در کنار امین 1000000000000 سال خوب و خوش و سربلند و عاقبت به خیر زندگی کنم

نظرات 7 + ارسال نظر
صفورا چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ق.ظ

صالی جان یه ذره دندون رو جیگر می ذاشتی کارت تبریک به دستت رسیده بود، لازم نبود خودت واسه خودت کارت بفرستی!
ایشالا که همیشه خنده به لبهات باشه و خوشبخت و موفق در کنار همسر جان زندگی کنید.
به آقا احسان هم تبریک می گم. حتما محمد آقا یه جشن تولد حسابی واسه باباش تدارک دیده!
جای ما را هم خالی کنید.

ابراهیم چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ق.ظ

صالحه خانم
با تقدیم تبریکات فراوان- ایشالله سلامت و موفق باشید (آقا امین می خوان کولاک کنند حتما).

و همچنین آقا احسان عزیز تولدتون مبارک باشه.

عطیه چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ



سلام.

برای صالحه خانم:
صمیمانه تبریک میگم
و برای شما بهترین ها را آرزو میکنم.

برای آقا احسان:
تبریک میگم و روز های خوبی را براتون آرزو مندم.

امین چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ

تبریک ویژه خدمت آقا احسان انشالله که کنار خانودشون توی زندگی موفق و سعادتمند باشن


خدمت صالحه خانوم بانوی گرامی خودم هم تبریکات ویژه عرض می کنم انشالله که کنار خودم با خودش خوشبخت وموفق باشیم

fati چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ب.ظ


تو کی به دنیا اومدی که ما خبر نداشتیم

ولی گذشته از اینا انشاالله که عمر پا برکتی داشته باشین.مخصوصآ هردو
این هم خدمت شما که تو برق آفتاب به دنیا اومدین

http://violet.special.ir/archives/Copy%20of%201008-011-39-1060.gif

http://image.kocholo.ir/user/Sana/tavalod/rt.jpg

سوده چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ

سلاملیکم بابا متولدین
آقا احسان تبریکات خفن ان شاءا... سلامت و پایدار با عیال و شاپسر
]
برای صالحه() تولدت مبارک ایشاءا.. ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ساله بشی در کنار آقا امین
دوست دارم به اندازه موهای سرت

MOHAD یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:27 ب.ظ

میگم که
خیلی خیلی مبارک باشه انشاا..
برای پسر عموی گرامی شدیدا عرض تبریکات داریم من و آقامون!
ایشالا خیلی خیلی احساس خوشبختی کنین...

به آقا امین هم تبریک میگم تولد سالی رو! امیدوارم همیشه خوش باشین با هم!

برای سالی گلم: تولدت شادی لحظه های ناگزیر مبارک!

برای همگیتون ما کیک می خوایم یالا!

پ.ن: سالی زنگیدم به گوشین ۴ بار در دسترس نبودی! نگی نزنگید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد