دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

تبریک

گویا دوباره دیر شد تبریک تولد 

ببخشید 

 

تولد آقا فواد و آقا مرتضی رو پشت سر گذاشتیم 

تبریک به هر دو و آرزوی موفقیت و خوشبختی و سربلندی مجددا برای هردو

نظرات 8 + ارسال نظر
fati دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ


بابا متولدین!!!
من هم به نوبه ی خودم تولد آقا فواد و آقا مرتضی رو تبریک میگم.انشاالله که عمری سرشار از محبت و خوشبختی در انتظارتون باشه(من هم با این پیامم!انگار همین دیروز متولد شدن)

امین دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ

تبریک به هر دو عزیز
انشالله که هر دوشون تو زندگی موفق و سعادتمند باشن

عطیه دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ


سلام.
برای همسرم:

خدا را به خاطر خلقت وجود پاکت سپاسگذارم
و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو میکنم . . .

از طرف خودم و همسرم برای آقا مرتضی:
با آرزوی بهترین ها برای شما.
تولدتون مبارک.

moahad دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ

واااای عشقولانه ها!!! با عطیه جان بودما!


تولدتون رو شدید تبریک میگم. همیشه سربلند باشید!

سوده سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ

سلاملیکم بابا متولد ایشاا... کیکش +شام عروسی

ابراهیم سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ

تبریکات!!

فواد پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ب.ظ

با تشکر از همه عزیزان مخصوصاْ همسر عزیزم که مرا شرمنده کردند.
امیدوارم که همه خاندان سالم و پر انرژی باشند و از اینکه دیر به وبلاگ سر زدم عذر خواهی میکنم.

محمد2 جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ

تولد دو تن از بر بچ اصفهانی چادگانی مبارک و ان شاء ا...که موفق باشید.با سپاس فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد