دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

تو راحت تر...به خیلی چیزها...




بی تو اندیشیده‌ام کمتر به خیلی چیزها

می‌شوم بی‌اعتنا دیگر به خیلی چیزها

 
تا چه پیش آید برای من نمی‌دانم هنوز

دوری از تو می‌شود منجر به خیلی چیزها

 
غیر معمولی است رفتار من و شک کرده است

ـ چند روزی می‌شود ـ مادر به خیلی چیزها

 
عکس‌هایت، نامه‌هایت، خاطرات کهنه‌ات

می‌زنند اینجا به روحم ضربه خیلی چیزها

 
هیچ حرفی نیست دارم کم‌کم عادت می‌کنم

من به این افکار ضجرآور، به خیلی چیزها

 
می‌روم هر چند بعد از تو برایم هیچ چیز ...

بعد من اما تو راحت‌تر به خیلی چیزها

«زنده یاد نجمه زارع»
نظرات 3 + ارسال نظر
صالحه پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

مرسی مرسی
عالی بود...چسبید

خواهش داریم...!
خواهر نسوزه...!!به همش بزن نسوزه !!:))

fati پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ب.ظ

ایـــــــــــــــــــول...
بسی لذت بردیم

واقعــــــآ "روحـش شـــــاد و یــــادش گــرامی و البته راهش پر رهرو بـــــــــاد"

قوربونت ته این نظراتت یه ؛صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران؛ هم بزن !!!:)) ؛))

محدثه چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ

از این اسمایلا که محکم می گه yes

محکم ش رو تموم کردیم...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد