دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

بازم تبریک!

بازم سلام

یه کم پست بدین که مجبور نشم دو تا تبریک پشت سر هم بزارم



فردا تولد عمو ذبیح الله هستش




تبریکات فراوان و با آرزوی عمری سراسر سربلندی و موفقیت روزافزون و خوشبختی در کنار خوانواده گلشون

نظرات 10 + ارسال نظر
محدثه دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ق.ظ

ایشالا

ما هم تبریک می گیم

امین دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ

تبریک فراوان خدمت عمو ذبیح الله و خانوادشون

انشالله توی زندگی موفق باشن.

احسان و زهره دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ب.ظ

آقای دکتر تولدتون مبارک . لازم به ذکره که ایشون وقتی من(احسان) بدنیا اومدم به افتخار تولد من یک نوشابه خوردند. بنابراین من هم امروز تو سالگرد تولدشون بنابر تناسب سنی هم که باشه حتماْ یک نوشابه خانواده باید بخورم. البته سعی می کنم

عطیه و فواد دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 ب.ظ



سلام
صمیمانه بهار زندگانیتان را تبریک می‌گوییم .

طلوع عمرتان بی‌غروب و بهار زندگیتان بى‌خزان باد.

تولدتان مبارک.

fati دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ب.ظ

***********تـــــــــــــولـــــــــدتــون مــــبـــــارک***********
امیدوارم عمر باعزتی داشته باشین

دوست سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ق.ظ http://tavalodesara88.persianblog.ir

سلام
من صدرا تهرانی یکی از دوستان اسمان سخت
برای ایشون جشن تولد سایبری با ساختن یه وبلاگ به این مناسبت ترتیب دادیم
اگر دوست دارید با قطعه ادبی یا طرحی ا زخودتون یا یا به ایشون تبریک بگید
در قسمت نظرات مطلب خودتون رو بذارید
لطفا به ایشون تا 24 اسفند چیزی نگید

آتیشپاره سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ب.ظ http://1366-1-31.blogfa.com

شیشمشیشم وب خودتم نتونستی حفظ کنی
مهم حضور دوستانه دوستانه زمان و وللش

گیله لوی چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ق.ظ http://goltiti.blogfa.com

من عمو ذبیح الله ندارم

ولی شادباش میگم

عموی من و عموی تو نداره که


صادق چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام

تولدتون مبارک

کلاغ جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.kazachuk.blogfa.com

سال نو مبارک.البته با چند روز تاخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد