دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

بالاخره تموم شد

متاسفانه حواسم نبود و پستم رو حذفیدم

(موقع حذف کردن قسمت نظرات باز بود واسه همین تو این پست نظرات رو کپی کردم) 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
گندم شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:31 ب.ظ

ایــــــــــــــــــــــــول !!!

من که مردم از خنده...
خیلی با حال بود ایول...

برو استادم دعوت کن...

ali mahrooz شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:33 ب.ظ http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

عطیه شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام
پس حسابی از امتحانات خسته نباشید

بسیار زیبا بود خیلی لذت بردم
ممنون

بــــــه !!!!
سلام عطیه خانم
اگه شما به ما خسته نباشید بگین

saleheh شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:34 ب.ظ

mer30
avali ke hal dad asasi

محدثه شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام!
فاطمه چرا مثه این مجریای مجله خبری شبکه ۱ حرف می زنی؟

* هوشنگ جون چه خبر از خیابونها عزیز دلم؟؟؟
- جونم برات بگه که کامی یه گزارش گرفته در سطح شهر
* نه بابا جججججججججدی میگی؟ مردم لیاقت این همه خوشبختیو ندارنا... حالا من دل تو دلم نیست که این گزارش حماسی و ملی و ببینم. (با یه اشوه بر می گرده به دوربین نگاه می کنه و بعد از ۳-۴ بار مژه زدن ادامه می ده:) فکر کنم جالب باشه با هم می بینیم.

.
.
.
عکساتم خیلی جدید و جالب بودن!!!
....................................................
پ.ن ۱: این از طرف ... خیلی مشکوک می زنه ها!!! اول فکر کردم چون اسمشو نیاوردی منظورت صفوراست.
پ.ن ۲: نظرم خودش یه پست شدااا!!!!

عزیزم خوبه 2 خط بیشتر ننوشتم
مجریای مجله خبری رو هستم فقط بلدن واسه هم در نوشابه باز کنن

در مورد ... هم باید بگم که منظورم همونی بود که نوشتی ولی چون ریا میشد اسمشو ننوشتم

و در آخــــــر:
نظرت خودش یه پــــــســـــــت شد:)

گنـــدم شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:14 ب.ظ

آهاااااااااااااااااااااااااااااااااااان !!:))

عالی پیام (هالو) یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.mr-halloo.persianblog.ir

جالب بود.
خسته نباشید

سوده یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ق.ظ

سلا ملیکم اون عکس ۴ رومیه آخرشه
فکر کن اگه خودتو بشناسی چی میشه؟:)))))))))))))))))))

زهره یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ

جالب بود.

ستاره جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ق.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

باحال بود
ایول داری
به خصوص عکس ببعیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد