دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

آموزه هایی برای زندگی بهتر !!!

سعی کنید روزها استراحت کنید تا شبها راحت بخوابید! 


در نزدیکی تخت خوابتان صندلی بگذارید تا اگر از خواب بیدار شدید روی آن نشسته و استراحت کنید! 


ایستادن به رفتن، نشستن به ایستادن و خوابیدن به نشستن اولویت دارد! 


جایی که می‌توانید بنشینید چرا می‌ایستید؟ 


کار امروز را به فردا موکول کنید و کار فردا را به پس فردا! 


اگر حس کار کردن به شما دست داد کمی صبر کنید تا این حس از شما بگذرد! 


برای کار همیشه فرصت هست پس از استراحت غافل نشوید! 


به خواب نگویید کار دارم به کار بگویید خواب دارم!

نظرات 7 + ارسال نظر
صالحه دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ق.ظ

ای ول
ممنون.....حالا متوجه شدم چطور می تونم زندگیه بهتری داشته باشم;)

زهره دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ب.ظ

خواهشمندم این آموزه ها رو به محمد آموزش نده.
حالا متوجه شدم چرا همیشه می گی الان میام محمدو می گیرم ولی هیچ وقت نمی ای ... صبر میکنی حسش بگذره:))

امین دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ب.ظ

نگاهم کامل نسبت به زندگی بهتر عوض شد!!!

ممنون بازم از این پست ها بذارین

mohad دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ب.ظ

ممنون
حتما امتحانش می کنم( البته بین 2 ترم)

ff دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:51 ب.ظ

مر30
کاش یه کم هم " آموزه هایی برای طریقه ی خواندن درس" میذاشتین چون با این زندگی ای که واسه خودمون درست کردیم فقط به استراحت می رسیم

گندم دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:33 ب.ظ

من هم برای تنوع وسط ترم امتحانش می کنم!!!!

(راستی...بد نیست برای دیگران هم نظر بگذارید...بلد نیستید گوشی محترمه را برداشته با خواهر عزیزتر از جانتان تماس حاصل فرمایید دستور کار می فرمایم...اییییییییش!!!)

فواد سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

با اینکه هیچ کدومش در ذات من نیست:))
ولی نمودونم چرا هموشون آشنا هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد