دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

دغدغه های یک خاندان

ما همه هم خونیم!

سینه مالامال درد است، ای دریغا مرهمی...






 تصور رفتن مشکاتیان هنوز برامون ممکن نشده بود که توی روزای آخر پاییز، پایور هم پاییزی شد و به ستاره ی دیگه از شب یلدای امسال ایران رو خاموش کرد...

از یه هفته پیش میخواستم واسه هفتمین روز درگذشت استاد پایور یه پست بذارم. ولی دیدن لبخند صمیمی و شنیدن مضراب آسمونی استاد پایور هیچی غیر از بغض برای من نمیذاره:



چهارمضراب پژواک ( شور ) تقریبا 692KB

قطعه ی فریبا ( دشتی ) تقریبا 800KB

قطعه پوپک ( دشتی ) تقریبا 1.3MB

چهارمضراب سه گاه تقریبا 900KB

کنسرت اساتید - با آواز شهرام ناظری ( ابوعطا ) تقریبا 1.8MB

بداهه نوازی ( در دستگاه نوا ) تقریبا 2MB

قطعه ی تصویری ( بیات اصفهان ) تقریبا 950KB

نظرات 5 + ارسال نظر
امین جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ

از دست دادن این استادان واقعا جای تاسف داره!! امیدوارم جوانتر ها بتونن جای اونا رو پر کنن!!! البته چشمم آب نمیخوره!!! مثلا نامجو می خواد جای اونا رو پر کنه

فنچ جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

چی کار می کنی؟:((
الان داشتم سخن دکتر شریعتی رو می خوندم٬ قطغ شدم. وصل شدم٬ رفرش زدم دیدم نیست شد:((
دارم مطالبتو می خونم. دوست می دارم!

fati جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ

روحش شاد و یادش گرامی...

پس چرا انقدر بی سر و صدا؟

شرمنده که یادشون رفت قبل از خاک سپاری بنده خدا رو بیارن دم در خونه !!!!!!!!!!!

محدثه جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

خدایش بیامرزد.

گندم شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:44 ب.ظ

وا تسلیتا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد